خدمات باغبانی و فضای سبز

اولویت اول ما، گیاهان هستند! همراه با گلخانه ایران، هر خانه یک گلخانه خواهد بود.

یک باغچه کوچک دارید؟ یا یک باغ تفریحی دارید یا یک زمین کشاورزی که دوست دارید آن را به یک باغ تفریحی مجلل تبدیل کنید؟ شاید هم قصد دارید یک باغ برای کسب درآمد داشته باشید؟ شاید هم باغی چند هکتاری دارید که کیفیت و بازدهی مطلوب و مورد نیاز شما را ندارد؟ ما با خدمات باغبانی توسط متخصصین حرفه ای کنار شما هستیم.

در گلخانه ایران، همراهتان هستیم تا از خدمات باغبانی حرفه‌ای و کیفیت بالا در تهران، کرج  و اطراف آن و شمال کشور بهره‌مند شوید. تیم ما از متخصصینی با تجربه بیش از 10 سال در زمینه باغبانی تشکیل شده است که علاوه بر ارائه خدمات، برگزارکننده دوره های آموزش باغبانی نیز هستند.

لیست خدمات باغبانی

خدمات باغبانی گلخانه ایران شامل موارد زیر است:

1- خدمات محوطه سازی

از طراحی های کلاسیک گرفته تا طراحی های اروپایی، چینی، ژاپنی و مدرن همراه شما هستیم. در انجام خدمات محوطه سازی، با توجه به نیاز مشتری 2 محوطه سازی اقتصادی و فوق لاکچری را ارائه می دهیم.

2- خدمات هرس درختان

در این خدمت رسانی، درختان شما را با توجه به نیاز هر درخت و در زمان مناسب هرس می کنیم. با توجه به حساس بودن این کار، تنها از متخصصین با تجربه و با دانش می توان بهره گرفت. متخصصین گلخانه ایران در این زمینه بهترین هستند.

همچنین می توانید در دوره آموزش هرس درختان در گلخانه ایران شرکت کنید و یک متخصص هرس حرفه ای شوید.

3- خدمات پیوند درختان

دوست دارید میوه های پیوندی داشته باشید؟ ما بهترین متدهای پیوند با بازدهی بالا را انجام می دهیم. همچنین می توانید در دوره آموزش پیوند درختان در گلخانه ایران شرکت کنید و یک متخصص پیوند حرفه ای شوید.

4- خدمات باغبانی و فضای سبز

هر آنچه برای باغبانی و فضای سبز نیاز دارید را ارائه می دهیم. بدون اینکه نیاز به تماس با چندین جای مختلف داشته باشید، همه نیازهای شما توسط ما برطرف می شود.

5- خدمات سمپاشی درختان

در فصل مناسب و در روز مناسب به مبارزه شیمیایی با آفات گیاهان شما خواهیم پرداخت. سموم با توجه به نیاز درخت استفاده می گردد تا مقاومت آفات به سموم به حداقل برسد. در صورت نیاز به مبارزه بیولوژیک با آفات، از خدمات کنترل آفات ما استفاده نمایید.

6- خدمات کنترل آفات

در ارائه این خدمت، از دانش و تجربه چندین ساله متخصصین خود استفاده خواهیم کرد تا با ترکیب تغذیه نویسی، سم پاشی و مبارزه بیولوژیک درختان شما از آسیب آفات دور بمانند.

7- خدمات فضای سبز

در صورت نیاز به خدمات فضای سبز از طراحی تا اجرا، کافیست با ما تماس بگیرید.

8- سایر خدمات باغبانی

در صورتیکه خدمات باغبانی مورد نیاز شما در لیست خدمات ما نیست، کافیست تماس بگیرید. ما تمامی خدمات باغبانی را در سایت خدمات باغبانی گلخانه ایران ارائه می دهیم. فقط در حال حاضر تمامی آن ها را در وبسایت خود درج نکرده ایم.

قیمت خدمات باغبانی

قیمت خدمات باغبانی گلخانه ایران با توجه به موارد زیر محاسبه می گردد:

  • نوع خدمات درخواستی
  • کیفیت خدمات درخواستی
  • مدت زمان لازم برای اجرای کامل پروژه
  • مواد خریداری شده برای پروژه شما مانند گونه های مختلف گیاهان، سنگ های زینتی، آبنما، چوب، نورهای مصنوعی و…
  • دسترسی به فروشگاه های مختلف برای تهیه سفارشات
  • نیاز به تخصص های بسیار حرفه ای یا تخصص های معمول و…

در بازدید اولیه پیش فاکتور هزینه های خدمات باغبانی ارائه می گردد که در طول اجرای پروژه ممکن است این هزینه ها تغییراتی داشته باشند.

خدمات باغبانی در تهران

گلخانه ایران ارائه دهنده خدمات باغبانی در تهران می باشد. برای استفاده از خدمات ما در تهران کافیست با شماره 09224183137 تماس بگیرید.

خدمات باغبانی در کرج

در صورت نیاز به خدمات باغبانی در کرج و کل استان البرز با ما تماس بگیرید.

نمونه قرارداد خدمات باغبانی

به زودی فایل نمونه قرارداد خدمات باغبانی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای دریافت می توانید با 09224183137 تماس بگیرید.

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.