فنگ شویی سرویس بهداشتی و حمام

فهرست مطالب ( نمایش )

Close
۳.۸
(۳۱)

وقتی مقالات فنگ شویی سرویس بهداشتی و حمام را در منابع مختلف میخوانیم، موضوعی که در ابتدا در ذهنمان ساده به نظر می رسید به یک مساله پیچیده و پر هزینه تبدیل می گردد. از راه حل های ساده تا تغییر کاشی و دکوراسیون وقت و هزینه مصرفی کاملا متفاوت خواهد بود. در این مقاله، به بررسی ساده ترین و کم هزینه ترین راه های فنگ شویی حمام و فنگ شویی سرویس بهداشتی می پردازیم و فنگ شویی تخصصی و پر هزینه را به مقالات دیگر میسپاریم.

خدمات پاکسازی انرژی منزل و محل کار
خدمات پاکسازی انرژی توسط گلخانه ایران

چرا سرویس بهداشتی و حمام نیاز به فنگ شویی دارند؟

سرویس بهداشتی، حمام، انباری و کمدها، از مکان های هدر رفت انرژی در فنگ شویی هستند. سرویس بهداشتی و حمام ماهیت مکندگی انرژی دارند. لذا انرژی در این مکان ها مکیده شده و انرژی هدر می رود. کمدها و انباری نیز انباشتگی را به همراه داشته و انرژی خوب را از بین میبرند.

در گذشته در خانه های ایرانی، فنگ شویی به خوبی رعایت می شده است. سرویس بهداشتی در داخل حیاط و با فاصله از منزل ساخته می شد. از طرفی حمام ها نیز به صورت عمومی و در یک مکان دور از محل سکونت مردم قرار داشت.

وسایلی که برای منزل خریداری می‌شد محدود به مایحتاج زندگی بود و از انبار کردن وسایل غیر مصرفی خودداری می گردید. منازل همواره تمیز نگه داشته می شدند و شاید جارو زدن هر روزه حیاط ها در اول صبح، کمترین کار در پاکسازی خانه ها بود. بنابراین این انرژی در خانه های قدیمی به خوبی جریان داشت و با ورود به این منازل حس آرامش سرتاسر وجود شخص را پر می کرد.

اما امروزه با توجه به افزایش جمعیت و اجبار به زندگی آپارتمانی، چاره‌ای جز ساختن سرویس بهداشتی و حمام داخل خانه ها نمانده است. از طرفی با توجه به گرایش انسان به سمت مصرف گرایی، کمد ها جایی برای نگه داشتن وسایل غیر مصرفی شده‌اند. اما چاره چیست؟ چگونه به پاکسازی حمام و سرویس بهداشتی در فنگ شویی بپردازیم؟

نگران نباشید! با رعایت چند نکته می‌توان از هدر رفت انرژی در این مکان ها جلوگیری کرد!

فنگ شویی سرویس بهداشتی

فنگ شویی سرویس بهداشتی
نکات ساده در فنگ شویی سرویس بهداشتی

با رعایت این چند نکته ساده، فنگ شویی سرویس بهداشتی به حد قابل قبولی خواهد رسید:

  1. نکته بسیار مهم در فنگ شویی سرویس بهداشتی، بسته نگه داشتن درب این مکان می باشد. همواره سعی کنید درب سرویس بهداشتی را بسته نگه دارید!
  2. همیشه این مکان را تمیز نگه دارید! تمیز نگه داشتن این مکان باعث کاهش هدر رفت انرژی می گردد.
  3. حداقل هر دو روز یک بار از مواد شوینده مانند وایتکس داخل کاسه توالت استفاده کنید‌.
  4. روشن کردن عود های دستساز و اسپند در این مکان می تواند مفید باشد. عود استفاده شده حتما دست ساز باشد، چرا که عودهای شرکتی هیچ خاصیتی ندارند.
  5. از نصب آینه در داخل این مکان خودداری گردد، چرا که باعث چند برابر شدن انرژی منفی می شود.
  6. استفاده از شمع در این مکان بسیار مفید خواهد بود.
  7. استفاده از دیوار سبز در سرویس بهداشتی باعث کاهش اکو صدا و همچنین کاهش بو در این مکان خواهد شد. می توان در این مکان از گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی استفاده نمود.
  8. با توجه به جهت های فنگ شویی که سرویس بهداشتی در آنجا قرار گرفته است، اقدام به نصب آینه مناسب در دیوار خارجی سرویس بهداشتی نمایید.

فنگ شویی حمام

تا اینجا با فنگ شویی دستشویی آشنا شدیم.

فنگ شویی حمام نیز به همین صورت می باشد. بنابراین نکات فنگ شویی سرویس بهداشتی برای فنگ شویی حمام کاملا قابل اجرا میباشد.

  1. نکته بسیار مهم در فنگ شویی حمام، بسته نگه داشتن درب این مکان می باشد. همواره سعی کنید درب حمام را بسته نگه دارید!
  2. اگر پس از استحمام نیاز است برای خارج شدن رطوبت درب حمام را باز بگذارید اشکالی ندارد. فقط سریعا پس از خروج رطوبت درب را ببندید.
  3. همیشه این مکان را تمیز نگه دارید! تمیز نگه داشتن این مکان باعث کاهش هدر رفت انرژی می گردد.
  4. روشن کردن عود های دستساز و اسپند در این مکان می تواند مفید باشد. عود استفاده شده حتما دست ساز باشد، چرا که عودهای شرکتی هیچ خاصیتی ندارند و حتی بسیاری از آنها دارای مواد مضر هستند.
  5. از نصب آینه در داخل این مکان خودداری گردد، چرا که باعث چند برابر شدن انرژی منفی می شود.
  6. استفاده از شمع در این مکان بسیار مفید خواهد بود.
  7. استفاده از دیوار سبز در حمام نیز مفید است. می توان در این مکان از گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی استفاده نمود. در صورت نیاز به اجرای دیوار سبز، با گلخانه ایران تماس بگیرید.
  8. با توجه به جهت های فنگ شویی که حمام در آنجا قرار گرفته است، اقدام به نصب آینه مناسب در دیوار خارجی نمایید.

آموزش نصب آینه در دیوار خارجی سرویس بهداشتی و حمام

با وجود اینکه وجود آینه در داخل سرویس بهداشتی اصلا مفید نیست، نصب آینه در دیوار خارجی سرویس بهداشتی و حمام (به سمتی از دیوار تشکیل دهنده سرویس بهداشتی و حمام که داخل سرویس بهداشتی نیست، دیوار خارجی می گویند ) به عنوان درمانگر عمل میکند.

به این صورت که به طور مثال اگر سرویس بهداشتی در جهت شمالی قرار گرفته است، از آیین های گرد یا بیضی با قاب فلزی نقره ای یا طلایی استفاده نمایید و آن را بر روی دیوار خارجی سرویس بهداشتی نصب نمایید. توجه نمایید که در هر یک از جهت های فنگ شویی، از آینه مناسب آن جهت استفاده نمایید.

درمانگر سرویس بهداشتی در فنگ شویی

بهترین درمانگر سرویس بهداشتی در فنگ شویی موارد زیر می باشد:

  • آینه در دیوار خارجی
  • دیوار سبز
  • اسپند و عود دست ساز
  • شمع
  • شستشو با وایتکس و مواد شوینده

جمع بندی

در این مقاله به بیان ۲ بخش هدر رفت انرژی در فنگ شویی، یعنی حمام و سرویس بهداشتی و نحوه پاکسازی این بخش ها پرداختیم. همواره به یاد داشته باشید که رفع انباشتگی و پاکسازی در فنگ شویی از اصول اولیه این کار می باشد. بنابراین تا وقتی که اصل پاکسازی و رفع انباشتگی را در منزل خود انجام نداده‌اید، فنگ شویی سرویس بهداشتی و حتی فنگ شویی خانه یا محل کار کاملاً بی نتیجه خواهد بود!

منابع زیر برای مطالعات بیشتر و افزایش آگاهی مفید است:

باگوآ در ویکی پدیا

یین و یانگ در ویکی پدیا

فنگ شویی در ویکی پدیا

میزان امتیاز از راست به چپ افزایش می یابد.

میانگین امتیاز ۳.۸ / ۵. تعداد آرا: ۳۱

هیچ امتیازی ثبت نشده است. شما اولین امتیاز دهنده باشید!

این مقالات را هم بخوانید!

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.