فنگ شویی جنوب شرقی خانه برای افزایش ثروت

فهرست مطالب ( نمایش )

Close
۳.۵
(۱۵۷)

این مقاله به بررسی فنگ شویی جنوب شرقی خانه، عناصر تقویت کننده، تخریب و تضعیف کننده آن، نمادها و درمانگرهای این بخش می پردازد. در سری مقالات فنگ شویی گلخانه ایران، فنگ شویی بر اساس فنگ شویی هشت گانه با قطب نما بررسی می گردد و جهت های جغرافیایی مبنای اصلی فنگ شویی مد نظر قرار می گیرد.

خدمات پاکسازی انرژی منزل و محل کار
خدمات پاکسازی انرژی توسط گلخانه ایران

برای تشخیص جهت های فنگ شویی، مقاله عناصر و جهت های فنگ شویی را مطالعه نمایید تا با روش پیدا کردن جهت ها در منزل و محل کار خود آشنا شوید. پس از پیدا کردن بخش جنوب شرقی خانه یا محل کار، با راه حل هایی که در این مقاله در اختیارتان قرار می دهیم، اقدام به فنگ شویی جهت جنوب شرقی نمایید.

ماهیت جهت جنوب شرقی در فنگ شویی

آموزش فنگ شویی جنوب شرقی
جهت جنوب شرقی در فنگ شویی

جهت جنوب شرقی در فنگ شویی، همانند جهت شرق در فنگ شویی می باشد. عنصر چوب و رنگ آن سبز کمرنگ، سبز پررنگ، یشمی، آبی کمرنگ و قهوه ای به رنگ چوب می باشد. عنصر آب تقویت کننده و عنصر فلز تخریب کننده آن و عنصر آتش تضعیف کننده آن می باشد. جهت جنوب شرق، مهمترین بخش ثروت است. اگر پول شما برکت ندارد، علی رغم تلاش های زیادتان، فردی ثروتمند نیستید و .. شاید علت آنها، وجود مشکل در بخش جنوب شرقی خانه است.

چه مکان هایی در فنگ شویی جنوب شرقی قرار بگیرد؟

در فنگ شوی قطب نما یا هشت گانه، فنگ شویی را از جزء به کل انجام میدهیم. بدین صورت که در بخش های مختلف خانه، مانند آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و… هشت جهت را پیدا کرده و برای هر بخش فنگ شویی را به طور کامل انجام می دهیم. با فنگ شویی هر بخش به طور مجزا، انرژی در خانه یا محل کار جریان پیدا می کند.

به این صورت، از فنگ شویی جزء به فنگ شویی کل میرسیم. با این حال، اگر هنوز نقشه خانه طراحی نشده است و میخواهید به عنوان یک معمار یا طراح، قسمت هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب و… را بر اساس فنگ شویی تعبیه کنید. یا ساختمان بنا شده و بخش ها مشخص شده اند و میخواهید ایرادات کار را در بیاورید. در طراحی بخش ها برای فنگ شویی جنوب شرقی خانه باید ها و نباید هایی وجود دارد.

مکان های زیر بهتر است در جهت جنوب شرق قرار گیرد:

  • سالن نهارخوری و پذیرایی در این بخش قرار بگیرد، بهتر است.
  • اتاق کار در این محل قرار گیرد.

مکان های زیر نباید در بخش جنوب شرق قرار گیرند:

  • وجود سرویس بهداشتی، حمام و انباری در این بخش به سلامتی و روابط افراد ساکن لطمه وارد می کند. در صورت وجود باید درمان شود که در مقاله های فنگ شویی سرویس بهداشتی و حمام و فنگ شویی انباری به راهکارهای ساده و عملی درمان این بخش ها پرداخته ایم.
  • شوفاژ در این قسمت قرار نگیرد. اگر شوفاژ در این قسمت بود، رنگ شوفاژ عوض شود، یا روی آن پارچه انداخته و یا گلدان های گل طبیعی بچینید.
  • اتاق خواب در این بخش نباشد بهتر است.

تقویت جنوب شرقی در فنگ شویی

تقویت جنوب شرقی در فنگ شویی
آکواریوم برای تقویت جنوب شرقی

برای فنگ شویی جنوب شرقی لازم است این موارد را خوب به خاطر بسپارید: عنصر این بخش چوب، رنگ آن سبز کمرنگ و پررنگ، یشمی، آبی کمرنگ و قهوه ای به رنگ چوب، شکل آن مستطیل است. تقویت کننده آن، عنصر آب می باشد. فلز تخریب کننده آن، آتش تضعیف کننده آن است.

برای تقویت جهت جنوب شرق در فنگ شویی خانه یا محل کار، به نکات زیر توجه کنید:

  • در این بخش بهتر است از تقویت کننده ها استفاده کنید.
  • تخریب کننده ها را کنار بگذارید و در بخش دیگری استفاده کنید.
  • حدالامکان از تضعیف کننده ها استفاده نکنید.
  • در صورت وجود عنصر فلز در این بخش، از عنصر آب کنار فلز استفاده کنید. چرا که عنصر آب، تضعیف کننده فلز و تقویت کننده چوب است.
  • رنگ دیوار جهت جنوب شرقی در فنگ شویی می تواند آبی و سبز روشن، مشکی و سرمه ای، آبی و سبز تیره باشد. همچنین می توان از دیوار الواری یا دیوار سبز در این بخش استفاده نمایید.
  • فواره آب و آکواریوم در جهت جنوب شرق خانه مفید است. اما در جهت جنوب شرق اتاق خواب نباید از آن ها استفاده کرد. چرا که آکواریوم و فواره یانگ بالا داشته و خواب را برهم می زند.
  • گل مهمترین درمانگر در فنگ شویی جنوب شرقی است. در این قسمت به تعداد زیاد از گل های طبیعی استفاده نمایید. پیشنهاد می شود گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی را اولویت قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله آموزش فنگ شویی گیاهان مراجعه نمایید.
  • سکه طلایی داخل گلدان یا آکواریوم قرار دهید.
  • از گیاه بامبو که گیاهی ثروت ساز است، یا درخت پرتغال و مرکبات در این بخش استفاده نمایید.
  • آیینه بزرگ در این بخش می تواند درمانگر خوبی باشد. اگر سرویس بهداشتی در این بخش قرار دارد، حتما روی دیوار خارجی آن آیینه مستطیلی با قاب چوبی سبز، آبی، مشکی یا سرمه ای نصب گردد.
  • از نمادهای مرتبط با این بخش برای تقویت جهت جنوب شرقی خانه استفاده گردد.
  • در صورت وجود پنجره از پرده مشکی، آبی، سورمه ای یا سبز استفاده شود.

نمادهای جهت جنوب شرق در فنگ شویی

نمادهای جنوب شرقی در فنگ شویی
بامبو گل ثروت و نماد بخش جنوب شرقی
  • نمادهای چوبی در این بخش بسیار خوب هستند.
  • سکه طلایی داخل گلدان یا آکواریوم
  • گیاه بامبو، درخت پرتغال و درخت مرکبات
  • تابلو فاتح قله
  • وسایل قیمتی یا عکس آن ها

ماهیت و عناصر جنوب شرقی در فنگ شویی چیست؟

جهت جنوب شرقی در فنگ شویی، مهمترین بخش ثروت می باشد. عنصر آن چوب و رنگ آن سبز کمرنگ، سبز پررنگ، یشمی، آبی کمرنگ و قهوه ای به رنگ چوب می باشد. عنصر آب تقویت کننده و عنصر فلز تخریب کننده آن و عنصر آتش تضعیف کننده آن می باشد.

در جنوب شرقی از چه نمادهایی استفاده کنیم؟

برای تقویت بخش جنوب شرقی و افزایش ثروت و برکت از نمادهایی مانند بامبو، آکواریوم، سکه طلایی داخل آکواریوم یا گلدان، عکس فاتح قله، آینه مستطیلی با قاب چوبی به رنگ مشکی یا سرمه ای، دیوار سبز، اشیای قیمتی استفاده نمایید.

چه مکان هایی بهتر است در جنوب شرقی قرار گیرد؟

مکان هایی مانند سالن غذاخوری، پذیرایی و اتاق کار بهتر است در این بخش قرار گیرند.

منابع زیر برای مطالعات بیشتر و افزایش آگاهی در مورد فنگ شویی جنوب شرقی خانه مفید است:

باگوآ در ویکی پدیا

یین و یانگ در ویکی پدیا

فنگ شویی در ویکی پدیا

میزان امتیاز از راست به چپ افزایش می یابد.

میانگین امتیاز ۳.۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۵۷

هیچ امتیازی ثبت نشده است. شما اولین امتیاز دهنده باشید!

این مقالات را هم بخوانید!

10 پاسخ

  1. باسلام وتشکر بابت مطالب بسیار آموزنده ای که گذاشتید.آشپزخانه ما بخشیش در قسمت شرق و بخشیش جنوب شرقی هست. همچنین قسمت جنوب شرقیمون کسری بنا هم داریم.مشکلاتی مثل نداشتن پول وبرکت درزندگیمون زیاده.برای درمانگری این قسمت ممنون میشم راهکاربدید.

    1. درود بر شما. در ابتدا اینکه با توجه به صحبت های شما، در حال فنگ شویی کل به جز هستید که صحیح نیست و فنگ شویی جز به کل پیشنهاد میشود. یعنی توجه نکنید اشپزخانه در کدام جهت قرار دارد. بلکه برای خود آشپزخانه فنگ شویی هشتگانه انجام دهید. سپس اتاق ها، نشیمن و.. را فنگ شویی کنید. ۵۰ در صد فنگ شویی رعایت شود کافیست و بیش تر از آن صرفا نتیجه را بهتر مینماید.
      برای برکت قبل از فنگ شویی منزل، اقدام به پاکسازی هاله های خود نمایید. هر روز اسفند دود کنید. موقع استحمام آب و نمک بر سر و بدن بریزید و ۱۰ دقیقه بعد بشورید. فنگ شویی درآمد نیز پیشنهاد می گردد.

          1. سلام خونه من قدیمی دوتکه هستش و حیاط وسط هست فروش نمیره کدوم طرف باید مد نظر بگیرم پلان بفرستم کمکم میکنید؟

          2. با سلام. لطفا نقشه خونتون رو رسم کنید و برای ۰۹۲۲۴۱۸۳۱۳۷ بفرستید. در نظر داشته باشید به کمک خط کش نقشه رو رسم کنید و هر یک متر از خونه رو ۱ سانت در نظر بگیرید. به طور مثال دیوار ۸ متری روی نقشه به اندازه ۸ سانت مشخص و رسم شه.

  2. سلام ببخشید تو پلان کل خونمون جنوب شرقی به اشپز خانه افتاده و در پلان جزءجنوب شرقی پنجره اشپز خانه افتاده میشه لطف کنید بگید از چه در مانگری استفاده کنم من با گیاه اون مکان رو تقویت کردم ممنون میشم پاسخ بدید

    1. درد بر شما.
      ما در فنگ شویی با پلان جز کار داریم.
      ۸ جهت رو در آشپزخونه پیدا و فنگ شویی کنید.
      با گیاه میتوان جنوب شرقی را تقویت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.