خدمات هرس درختان

فهرست مطالب ( نمایش )

Close
۵
(۴)

ما در گلخانه ایران خدمات هرس درخت را به شما عزیزان ارائه می دهیم. این روزها نگهداری از گیاهان یکی از لذت بخش ترین تفریحات زندگی افراد شده است. شور و اشتیاق به گیاهان در حدی است که حتی اگر تنها یک درخت داشته باشید، تمام سعی خود را برای سالم و شاداب نگه داشتن آن انجام خواهید داد. امروزه افراد بیشتری خواهان خدمات هرس درختان نسبت به سالیان پیش هستند.

علت افزایش این درخواست ها، افزایش آگاهی افراد نسبت به فواید هرس و همچنین نیاز به متخصصین برای انجام این کار می باشد. در گذشته، بیشتر افراد با اصول باغبانی و باغداری آشنایی داشتند. همین تجربه و آب و هوای مناسب گذشته، برای داشتن درختانی عالی کافی بود. اما امروزه افراد یا وقت کافی برای این کار ندارند یا دانش کافی.

گلخانه ایران ارائه دهنده خدمات هرس درختان

خدمات هرس درختان توسط متخصصین گلخانه ایران برای درختان باغ، باغچه و فضای سبز صورت می گیرد. چه یک درخت دارید و چه هزاران درخت، ما در کنار شما هستیم. کافی است با گلخانه ایران تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید. متخصصین هرس درختان با شما تماس گرفته و زمان بازدید را هماهنگ خواهید کرد.

در روز بازدید هزینه ها و نوع هرس درختان مشخص شده و در صورت تمایل به همکاری قرارداد حسن انجام کار بسته خواهد شد. خدمات هرس به نحو احسنت انجام شده و ملاک گلخانه ایران رضایت مشتری است. پس از اتمام عملیات هرس، از گلخانه ایران با شما تماس خواهیم گرفت تا نظر خود را در مورد متخصص ما و کیفیت انجام کار با ما در میان بگذارید. این کار برای اطلاع از میزان رضایت شما، رتبه بندی متخصص ما و مشخص نمودن نقاط ضعف و قوت ایشان می باشد.

هزینه هرس درخت

هزینه هرس درخت بسته به نوع هرس، تعداد درختان و اندازه درختان متغیر می باشد. قیمت هرس درخت در روز بازدید مشخص خواهند شد.

چرا به خدمات هرس درختان نیاز داریم؟

در این سالها هزینه نیروی کارگری افزایش یافته است، به خاطر آلودگی میزان آفات و بیماری های گیاهان افزایش پیدا کرده است. نیاز باغداران به سود بیشتر از فروش میوه درختان برای گذراندن زندگی افزایش یافته و حجم آب های زیر زمینی بسیار کاهش یافته است. شاید با خود بپرسید این ها چه ربطی به خدمات هرس درختان دارد؟ با یک مثال توضیح خواهم داد.

شما به عنوان یک باغدار یک باغ احداث می کنید و نهال ها را می کارید. متخصصین گلخانه ایران از لحظه شروع کار در کنار شما هستند. نهال های مناسب و پر بازده مناسب با آب و هوای منطقه انتخاب می شود. بستر کشت آماده می شود و نهال ها با فاصله مناسب کاشته می شوند. از همان سال اول نهال ها زیر نظر متخصصین تربیت شده و هرس درختان به خوبی انجام می گیرد. خدمات کنترل آفات و… در کنار این خدمات برای باغ شما در نظر گرفته می شود. همچنین برنامه تغذیه ای مناسب برای باغ در نظر گرفته می شود. باغی که شما خواهید داشت چگونه خواهد بود؟

در صورت هرس مناسب درختان میوه، کمیت و کیفیت محصول بالا رفته و در بازار رقابتی درآمد بیشتری خواهیم داشت.

  • تنه و شاخه درختان قوی و محکم شده و با افزایش میزان میوه، استحکام تنه حفظ و شاخه ها آسیب نخواهند دید.
  • طول عمر اقتصادی درخت افزایش یافته و دیرتر کهنسال خواهد شد.
  • در هر هکتار درختان بیشتری می توان پرورش داد.
  • هزینه عملیات باغی کاهش یافته و نیاز به کارگر کمتر خواهد شد.
  • عبور و مرور ادوات کشاورزی راحت تر خواهد شد.
  • سمپاشی و کنترل آفات راحت تر شده و هزینه ها کاهش میابد.
  • برداشت میوه بسیار راحت تر شده که کاهش هزینه ها و کاهش خطرات جانی ناشی از برداشت میوه را در پی خواهد داشت.
  • مشکل سال آوری که مربوط به هرس نامنسب است، رفع خواهد شد و جلوی زیان اقتصادی گرفته خواهد شد.

بنابراین هرس درخت میوه میزان بهره وری را افزایش، هزینه ها را کاهش و منجر به سود بیشتر خواهد شد.

اما همه این ها نیازمند انجام کار به بهترین نحو می باشد. افراد زیادی هستند که کار هرس را انجام می دهند، اما لزوما همه آن ها متخصص نیستند. ما دو گروه هرس کار برای ارائه خدمات هرس درخت داریم.

  1. متخصصین فوق حرفه ای که تحصیلات دانشگاهی در کنار سال ها تجربه در حوزه باغبانی و کشاورزی دارند. مدرس دوره های باغبانی و کشاورزی هستند. اکیپ مجرب برای ارائه خدمات باغبانی در سطوح بسیار بزرگ هستند.
  2. باغبان برای هرس درخت با تجربه برای ارائه خدمات در منازل و باغچه ها و به طور کل در مکان هایی که حجم کار پایین تر می باشد.

ما تمامی خدمات باغبانی و فضای سبز و خدمات محوطه سازی را ارائه می دهیم. کافیست با ۰۹۲۲۴۱۸۳۱۳۷ تماس بگیرید.

نمونه قرارداد هرس درختان

ما فایل نمونه قرارداد هرس درختان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. فایل پی دی اف برای مطالعه مشتریان گلخانه ایران و فایل وورد قابل ویرایش برای عزیزان همکار جهت ارائه بهتر خدمات هرس می باشد.

برای درخواست هرس درخت تهران و حومه و شهرهای اطراف تهران می توانید در گلخانه ایران ثبت سفارش انجام دهید و یا با شماره ما ۰۹۲۲۴۱۸۳۱۳۷ تماس بگیرید.

برای درخواست هرس درخت از گلخانه ایران چه کار کنم؟

کافیست با شماره تماس ما ۰۹۲۲۴۱۸۳۱۳۷ تماس بگیرید. ابتدا در مورد تعداد درختان، نوع درختان و اندازه تقریبی آن ها از شما خواهیم پرسید و سپس قرار بازدید اولیه تعیین شده و متخصصین ما در کنار شما حضور خواهند یافت. خدمات ما در تهران، کرج و شمال کشورقابل ارائه می باشد.

متخصصین گلخانه ایران به چه مواردی در انجام هرس توجه می کنند؟

در انتخاب نوع و روش هرس درخت، متخصصین شرایطی همچون نوع پایه، نوع رقم، شرایط آب و هوایی، خاک و… را در نظر گرفته و با توجه به این موضوعات بهترین نوع هرس را برای درخت انتخاب خواهند نمود. متخصصین ما تحصیلات دانشگاهی در کنار سال ها تجربه در امور باغبانی و کشاورزی دارند و عضو سازمان نظام مهندسی هستند. در نتیجه بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.

فواید هرس توسط متخصصین چیست؟

متخصصین گلخانه ایران درخت را از همه زوایا بررسی و سپس بهترین روش هرس را انتخاب می کنند. در حالیکه افراد غیر متخصص فقط چند نوع هرس یاد گرفته و بر روی درختان اجرا می کنند. بسیار دیده شده که هرس نامناسب یا هرس در روز اشتباه توسط غیر متخصصین، باعث تضعیف یا نابودی درخت شده است.

میزان امتیاز از راست به چپ افزایش می یابد.

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

هیچ امتیازی ثبت نشده است. شما اولین امتیاز دهنده باشید!

این مقالات را هم بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.