سانسوریا در فنگ شویی

فهرست مطالب ( نمایش )

Close
۳.۷
(۳۱)

جایگاه سانسوریا در فنگ شویی چیست؟ چگونه سانسوریا را فنگ شویی کنیم؟ رنگ گلدان سانسوریا در فنگ شویی چه باشد؟ ۵ عنصر کردن سانسوریا به چه صورت است؟ برای دریافت پاسخ تمامی سوالات با ما همراه باشید.

خدمات پاکسازی انرژی منزل و محل کار
خدمات پاکسازی انرژی توسط گلخانه ایران

گل و گیاه، قوی ترین المان در فنگ شویی هستند. از آنجا که کل مبحث فنگ شویی به اکسیژن ختم می شود، گیاهان اکسیژن ساز برای فنگ شویی بسیار مناسب تر از سایر گیاهان هستند. اما اگر گیاهی دارید که جزو گیاهان اکسیژن ساز نیست، نگران نباشید! کافیست آن را ۵ عنصر کنید و در خانه نگه دارید.

یکی از گیاهان بسیار مهم در فنگ شویی سانسوریا است. در این مقاله قصد داریم به بررسی سانسوریا در فنگ شویی بپردازیم. نحوه ۵ عنصر کردن سانسوریا را یاد بگیریم و استفاده از آن در بخش های مختلف خانه را بررسی کنیم.

اهمیت گیاه سانسوریا در فنگ شویی

گیاه ماری فوتورا سوپربا
اهمیت سانسوریا در فنگ شویی

به ۷ دلیل گیاه سانسوریا در فنگ شویی اهمیت بالایی دارد:

  1. قدرت تصفیه کنندگی هوا و اکسیژن سازی بالایی دارد.
  2. در برابر انرژی منفی و شرایط سخت مقاوت بالایی دارد.
  3. با هر نوع آب و هوایی سازگاری دارد.
  4. نور مستقیم را تحمل می کند و حتی در جای بدون نور هم دوام میاورد.
  5. دی اکسید بیشتری جذب می کند و اکسیژن سازی بالایی دارد.
  6. فرمالدهیت و بنزر را از هوا می گیرد و سم زدایی بالایی دارد.
  7. به خوبی رشد میکند و با رشد خود، انرژی مثبت را افزایش می دهد.

این گیاه دوست داشتنی انواع مختلفی دارد و می توان از هر یک از انواع سانسوریا در فنگ شویی استفاده نمود. پس فرقی ندارد سانسوریا سبز دارید یا ابلق، شمشیری است است یا پاکوتاه! به راحتی به کمک ادامه مقاله انواع سانسوریا را ۵ عنصر کنید و از داشتن آن انرژی مثبت خانه را بالا ببرید.

نکات فنگ شویی سانسوریا

5 عنصر کردن سانسوریا در فنگ شویی
سانسوریا نیزه ای

قبل از استفاده از گیاهان و هر درمانگر دیگری، پاکسازی و رفع انباشتگی در منزل یا محیط کار را انجام دهید. سپس از درمانگرهای فنگ شویی مانند گیاهان استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید، در صورتیکه رفع انباشتگی و پاکسازی صورت نگیرد و به درستی از گیاهان نگهداری نشود، داشتن هیچ گیاهی حتی بامبو و سانسوریا نمی تواند تاثیری مثبت در بخش های مختلف خانه داشته باشد.

پس از اینکه رفع انباشتگی و پاکسازی را انجام دادید، می توانید از سانسوریا به عنوان یک درمانگر بسیار قوی و تقویت کننده بخش هایی همچون ثروت، پیشرفت، شهرت، سلامتی و… استفاده نمایید.

گیاهان قوی ترین درمانگر در فنگ شویی هستند. بهتر است از آن ها در بخش های شمال، جنوب، شرق و جنوب شرقی استفاده نماییم.

برای شمال شرقی و جنوب غربی حتما آن را ۵ عنصر کرده و سپس استفاده کنیم، چرا که عنصر اصلی گل و گیاه چوب است و در این بخش ها انرژی را از بخش میگیرد.

در غرب و شمال غربی از گیاهان استفاده نکنیم.

نمونه هایی از ۵ عنصر کردن سانسوریا

۵ عنصر کردن سانسوریا را می توان به کمک رنگ و جنس گلدان و استفاده از یک سری اکسسوری به راحتی انجام داد.

فنگ شویی سانسوریا
سانسوریا نیزه ای فنگ شویی شده

برای راحت تر شدن کار دوستداران فنگ شویی و گیاهان، چند نمونه از سانسوریای ۵ عنصر شده را ذکر میکنیم که بتوان از آن ها در جهت های فنگ شویی استفاده نمود:

  1. سانسوریا شمشیری کاشته شده در گلدان فلزی مشکی که با ربان قرمز برگ های تزئین شده است.
  2. سانسوریا پاکوتاه کاشته شده در گلدان سفالی سفید که روی آن کفشدوزک قرمز چسبانده اید و روی خاک آن سنگ ریزه های مشکی چیده اید.
  3. سانسوریا ابلق درون گلدان فلزی سرمه ای که داخل خاک آن رطوبت سنج قرمز قرار داده اید و روی خاک گلدان را با سنگ ریزه های کرم تزئین کرده اید.
  4. سانسوریا نیزه ای که نوک آن را بارنگ قرمز رنگ کرده اید و داخل گلدان فلزی مشکی کاشته اید. می توانید چند سنگ ریزه کرم نیز روی آن بچینید.

نکته کلیدی گلخانه ایران: شاید راحتترین گزینه، فنگ شویی سانسوریا نیزه ای باشد. چرا که می توان به جای اکسسوری از رنگ کردن نوک آن استفاده نمود. به طور مثال به جای استفاده از ربان قرمز، میتوان نوک سانسوریا را قرمز، صورتی یا نارنجی نمود.

رنگ گلدان سانسوریا در فنگ شویی

رنگ گلدان سانسوریا در فنگ شویی شمال بهتر است سیاه، سرمه ای، نقره ای، طلایی یا سفید باشد.

رنگ گلدان سانسوریا در فنگ شویی شمال شرقی، فنگ شویی مرکز، فنگ شویی جنوب غربی می تواند زرد، کرم، بژ، شرابی، قرمز، صورتی و نارنجی باشد. فراموش نشود که حتما گیاه را ۵ عنصر کرده و سپس در این جهات استفاده نمایید.

در فنگ شویی شرق و جنوب شرقی رنگ گلدان سانسوریا می تواند سبز، آبی، سرمه ای و سیاه باشد.

در فنگ شویی جنوب، رنگ گلدان سانسوریا می تواند قرمز، نارنجی، صورتی، شرابی و سبز یا آبی باشد.

رنگ گلدان سانسوریا در فنگ شویی سرویس بهداشتی می تواند سبز، آبی، قرمز، نارنجی، زرد، صورتی، شرابی و کرم باشد.

جمع بندی

به طور کلی بسته به سلیقه شما، می توان فنگ شویی سانسوریا را به کمک جنس و رنگ گلدان و استفاده از اکسسوری انجام داد.

میتوان از سانسوریا در بخش های مختلف خانه به عنوان درمانگر استفاده نمود. اما باید به جهت قرار گرفتن آن توجه نمود و در صورت نیاز آن را ۵ عنصر نمود.

به یاد داشته باشید که سلامت گیاهان در فنگ شویی بسیار اهمیت دارد. پس بهتر است با شرایط نگهداری سانسوریا و بیماری های سانسوریا آشنایی کافی داشته باشید. چرا که بیماری گیاه باعث به وجود آمدن انرژی منفی خواهد شد!

میزان امتیاز از راست به چپ افزایش می یابد.

میانگین امتیاز ۳.۷ / ۵. تعداد آرا: ۳۱

هیچ امتیازی ثبت نشده است. شما اولین امتیاز دهنده باشید!

این مقالات را هم بخوانید!

3 پاسخ

  1. بخیر سلام من نقشه.باگووقتارو کشیدم الان فهمیده شمال غرب به دلیل در ب ورودی وجنوب شرقی و شرق به دلیل کسری بنا که حیاط خلوت وجود داره و جنوب شرق و شمال هم سرویس ها هستن قرار داره الان درمان گرها چی هستن وتقویت کننده هایی که باید استفاده کنم ممنونم منو راهنمایی میکنید

    1. سلام بانو. لطفا نقشه منزل رو برای شماره ۰۹۲۲۴۱۸۳۱۳۷ ارسال کنید. از طریق واتساپ، ایتا، روبسکا یا تلگرام پاسخگوی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.