فنگ شویی انباری

فهرست مطالب ( نمایش )

Close
۳.۱
(۷)

در این مقاله به فنگ شویی انباری خواهیم پرداخت. فنگ شویی انباری به ظاهر ساده بنظر می رسد اما هنگام فنگ شویی با شرایطی به نام دو دلی روبرو خواهیم شد. شرایطی که با یک کشمکش درونی ما را مواجه خواهد نمود. اما نگران نباشید، علاوه بر بیان نکات فنگ شویی انباری، راه حلی ساده برای غلبه بر دو دلی را نیز برایتان خواهیم گفت!

خدمات پاکسازی انرژی منزل و محل کار
خدمات پاکسازی انرژی توسط گلخانه ایران

چرا انباری نیاز به فنگ شویی دارد؟

انباری، کمدها، بوفه، سرویس بهداشتی و حمام، از مکان های هدر رفت انرژی در فنگ شویی هستند. سرویس بهداشتی و حمام ماهیت مکندگی انرژی دارند. لذا انرژی در این مکان ها مکیده شده و انرژی هدر می رود. در مقاله ” فنگ شویی سرویس بهداشتی ” به فنگ شویی این دو مکان به طور مفصل پرداختیم. کمدها و انباری نیز انباشتگی را به همراه داشته و انرژی خوب را از بین میبرند.

در گذشته در خانه های ایرانی، فنگ شویی به خوبی رعایت می شده است. وسایلی که برای منزل خریداری می‌شد محدود به مایحتاج زندگی بود و از انبار کردن وسایل غیر مصرفی خودداری می گردید. منازل همواره تمیز نگه داشته می شدند و شاید جارو زدن هر روزه حیاط ها در اول صبح کمترین کار در پاکسازی خانه ها بود.

سرویس بهداشتی در داخل حیاط و با فاصله از منزل ساخته می شد. از طرفی حمام ها نیز به صورت عمومی و در یک مکان دور از محل سکونت مردم قرار داشت. بنابراین انرژی در خانه های قدیمی به خوبی جریان داشت و با ورود به این منازل حس آرامش سرتاسر وجود شخص را پر می کرد.

فنگ شویی انباری خانه
چرا انباری به فنگ شویی نیاز دارد؟

اما امروزه با توجه به افزایش جمعیت و اجبار به زندگی آپارتمانی، چاره‌ای جز ساختن انباری، سرویس بهداشتی و حمام داخل خانه ها نمانده است. از طرفی با توجه به گرایش انسان به سمت مصرف گرایی، کمد ها جایی برای نگه داشتن وسایل غیر مصرفی شده‌اند. بدتر اینکه در انباری نیز بسیاری از از افراد وسایل معیوب و نیازمند تعمیر یا حتی وسایل قدیمی و دور ریختنی را انباشت مینمایند. اما چاره چیست؟

نگران نباشید! با رعایت چند نکته می‌توان از هدر رفت انرژی در این مکان ها جلوگیری کرد!

فنگ شویی انباری

همانگونه که از نام ان باری مشخص است، به راحتی میتوان جایگاه آن را در فنگ شویی متوجه شد. امروزه انباری مکانی برای نگهداری و انباشت وسایل ضروری یا غیر ضروری است. بسته بودن درب این مکان به هیچ عنوان باعث کاهش اثرات منفی آن در جریان انرژی نخواهد شد. برخی از افراد انباری را پر از وسایل کرده و به صورت بسیار نامرتب و پر از گرد و خاک از آن نگهداری میکند و با بستن درب آن فکر می کنند این امواج انرژی تاثیری بر جریان انرژی نخواهد گذاشت. این طرز فکر کاملاً اشتباه است! 

مرتب کردن انباری برای فنگ شویی
فنگ شویی انباری
  1. برای فنگ شویی انباری کافیست همواره آنجا را تمیز و مرتب نگه دارید.
  2. پاک کردن وسایل این مکان هر دو هفته یکبار یا حداقلی ماهی یک بار صورت گیرد. 
  3. وسایلی که در یک سال گذشته هیچ استفاده ای از آنها نکرده اید، دور بریزید و یا آنها را به شخص دیگر ببخشید.
  4. نگه داشتن وسایل قدیمی در خانه از نظر فنگ شویی خوب نیست. اگر نگه داشتن آن ها واجب است، هر از چند گاهی آنها را با سرکه یا آب و نمک پاکسازی کنید.
  5. وسایلی را که دل کندن از آنها سخت است و یا شک دارید که دوباره قابل استفاده هستند یا خیر، به مدت سه ماه در انباری قرار دهید. اگر در این ۳ ماه استفاده از آنها نکردید، سریع آنها را دور بیندازید و یا به شخص دیگری بدهید.
  6. درب انباری را همواره بسته نگه دارید.

جمع بندی

در این مقاله به بیان فنگ شویی انباری پرداختیم. هواره به یاد داشته باشید که رفع انباشتگی و پاکسازی در فنگ شویی از اصول اولیه این کار می باشد. بنابراین تا وقتی که اصل پاکسازی و رفع انباشتگی را در منزل خود انجام نداده‌اید، فنگ شویی خانه یا محل کار کاملاً بی نتیجه خواهد بود!

منابع زیر برای مطالعات بیشتر و افزایش آگاهی مفید است:

باگوآ در ویکی پدیا

یین و یانگ در ویکی پدیا

فنگ شویی در ویکی پدیا

میزان امتیاز از راست به چپ افزایش می یابد.

میانگین امتیاز ۳.۱ / ۵. تعداد آرا: ۷

هیچ امتیازی ثبت نشده است. شما اولین امتیاز دهنده باشید!

این مقالات را هم بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.