خدمات کنترل آفات

فهرست مطالب ( نمایش )

Close
۵
(۴)

اگر یک باغچه کوچک در حیاط یا باغی کوچک برای سرگرمی دارید. یک هتل یا مرکز تجاری با گیاهان زیبا دارید، یا یک باغدار یا کشاورز با چندین هکتار زمین هستید. بی تردید یکی از نیازهای شما مبارزه و کنترل آفات می باشد.

کنترل آفات در فصل های مختلف و با توجه به نیاز گیاه، می تواند به دست شما یا یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات کنترل آفات همانند گلخانه ایران صورت پذیرد. ما تمامی خدمات باغبانی مانند کنترل آفات را ارائه می دهیم.

مزایای دریافت خدمات کنترل آفات از گلخانه ایران

در صورتیکه شخصا قصد مبارزه با آفات را دارید، بهتر است ابتدا با انواع آفات و بیماری ها، روش های مختلف انجام کار و زمان مناسب کنترل و مبارزه آشنا باشید. چرا که عدم آگاهی و استفاده از آفت کش ها می تواند مشکلات زیادی از قبیل ایجاد نژادهای مقاوم به سموم، شیوع آفات درجه دوم، باقی ماندن سم در محصولات کشاورزی و میوه ها و مسمومیت مستقیم برای مصرف کننده ها را داشته باشد.

همچنین بسیار دیده شده که افراد غیر حرفه ای در انجام این کار دچار آسیب های تنفسی شده و یا جان خود را از دست داده اند. بنابراین وجود متخصصین در امر سمپاشی و یا استفاده از متدهای روز دنیا همانند کنترل بیولوژیک افات به کمک طبیعت، استفاده تناوبی از گونه ها یا ارقام گیاهی مقاوم به آفات و انتخاب آفت کش هایی با کمترین میزان مسمویت برای انسان یا موجودات مفید برای گیاهان می تواند بسیار کمک کننده باشد.

متخصصین گلخانه ایران با حضور در کنار شما ۰ تا ۱۰۰ خدمات کنترل و مبارزه با آفات را انجام داده و از بروز عوارض جانبی برای شما و گیاهتان جلوگیری خواهند نمود. آن ها با تلفیق روش های مختلف در کنار خدمات هرس درخت، کوددهی و آبیاری مناسب و تغییر گیاه میزبان، از شیوع بیماری و آفات جلوگیری نموده و مانع از رسیدن آفات به سطح زیان اقتصادی خواهند شد. همچنین با استفاده درست از سموم شیمیایی و جلوگیری از هدر رفت منابع، صرفه اقتصادی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

ما تا لحظه ریشه کن کردن آفات و بیماری کنار شما خواهیم بود و راهکارهایی کاربردی برای جلوگیری از درگیری مجدد گیاهانتان با بیماری و آفات در آینده نیز ارائه خواهیم داد.

هزینه خدمات کنترل آفات

بدون شک با توجه به نوسان متعدد قیمت ها در بازارهای داخلی و وجود عوامل متغیر همچون نوع و گستردگی آفات و نوع گیاهان، نمی توان مبلغی ثابت برای هر متر مربع یا هر اصله درخت بیان نمود. هزینه خدمات همچنین وابسته به مساحتی که نیاز به سمپاشی دارد، روش مورد استفاده، میزان و نوع سم مصرفی در روش سمپاشی می باشد که پس از بازدید اولیه مشخص خواهد شد.

ما تمامی خدمات باغبانی و فضای سبز و خدمات محوطه سازی را ارائه می دهیم. کافیست با ۰۹۲۲۴۱۸۳۱۳۷ تماس بگیرید.

در هنگام بازدید به چه مواردی بررسی خواهد شد؟

مدیریت و کنترل سفیدک پودری سیب
مبارزه با آفات

در هنگام بازدید، روش مبارزه با توجه به شرایط خاص محیطی و شرایط آفت در منطقه مشخص خواهد شد. هزینه اولیه و زمان مبارزه نیز پس از انتخاب روش مبارزه تعیین خواهد گردید. در صورت نیاز به سمپاشی، خود شخص خدمات گیرنده یا گلخانه ایران می تواند سموم یا تجهیزات مورد نیاز را تهیه نماید. بدون شک تهیه سموم و تجهیزات برای گلخانه ایران راحت تر خواهد بود، چرا که ما با ارائه دهندگان این خدمات ارتباط بیشتری داشته و با قیمت و کیفیت هر محصول آشنایی بسیاری داریم.

شماره تماس ارائه دهنده خدمات کنترل آفات

کافیست با شماره تماس ما ۰۹۲۲۴۱۸۳۱۳۷ تماس گرفته و نوع خدمت مورد نیاز خود را مشخص نمایید. در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

خدمات کنترل آفات گلخانه ایران مناسب چه کسانی است؟

خدمات کنترل و مبارزه با آفات ما برای افرادی که دارای باغ، باغچه و زمین های کشاورزی در وسعت کم یا زیاد هستند، یا حتی افرادی که گیاهان آپارتمانی در محل زندگی یا محل کار خود دارند، بسیار مناسب می باشد.

هزینه خدمات مبارزه با آفات در گلخانه ایران چگونه محاسبه می شود؟

هزینه خدمات کاملا بستگی به مساحتی که نیاز به سمپاشی دارد، تعداد و وسعت گیاهان ( درختان، گل ها، محصولات کشاورزی )، روش مورد استفاده، میزان و نوع سم مصرفی در روش سمپاشی می باشد که پس از بازدید اولیه مشخص خواهد شد.

برای دریافت خدمات چه کاری انجام دهم؟

کافیست با گلخانه ایران تماس بگیرید. کارشناسان ما تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد باغ یا باغچه یا زمین کشاورزی شما را پرسیده و قرار بازدید اولیه را با شما هماهنگ خواهند کرد. در صورت تمایل به دریافت خدمات، قرارداد بین خدمات گیرنده و متخصص برای حسن انجام کار بسته خواهد شد و روز دریافت خدمات مشخص خواهد شد.

گلخانه ایران از چه روش هایی برای کنترل آفات استفاده می نماید؟

متخصصین گلخانه ایران از تلفیق روش های بیولوژیکی و سمپاشی در کنار عملیات هرس، کوددهی و آبیاری مناسب، تغییر گیاه میزبان و استفاده تناوبی از گونه ها یا ارقام گیاهی مقاوم به آفات از شیوع بیماری و آفات جلوگیری نموده و مانع از رسیدن آفات به سطح زیان اقتصادی خواهند شد.

میزان امتیاز از راست به چپ افزایش می یابد.

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

هیچ امتیازی ثبت نشده است. شما اولین امتیاز دهنده باشید!

این مقالات را هم بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.